7 простих та дієвих способів впоратися зі стресом на роботі

7 простих та дієвих способів впоратися зі стресом на роботі

Усі дані свідчать про те, що стрес на робочому місці – це епідемія, яка з кожним роком вражає все більше людей. Наслідки різняться за ступенем тяжкості й можуть нанести серйозну шкоду здоров’ю в майбутньому. 

На жаль, знайти роботу, де можна ні за що не хвилюватися, майже неможливо. Набагато реальніше змінити спосіб життя і знайти для себе ефективні способи подолання стресу. Ось дев’ять універсальних методів, які можуть вам допомогти.

1. Починайте свій день правильно.

Сніданок на бігу, затори і нахабні водії – багато людей приходять до офісу вже роздратовані та емоційно виснажені. Коли ви приходите на роботу в такому стані, то стаєте більш вразливими до стресових ситуацій протягом дня. Тому те, як ви починаєте свій день, має величезне значення. 

Переконайтеся, що ви у вас достатньо часу зранку на те, щоб нормально поснідати, зібратися і трохи постояти в заторі – від них нікуди. Налаштуйтесь на позитив і не приймате кожну дрібницю як поразку століття. І тоді будь-які негаразди на роботі не будуть здаватися такими страшними, а лише зроблять ваш день більш насиченим пригодами.

2. Будьте організованими.

Приїхвавши до офісу, планування та впорядкування справ повинні стати вашими першочерговими завданнями, навіть якщо ви абсолютно неорганізована людина. Ви можете скористатися списком завдань чи іншою тактикою, яка допоможе уникнути несподіваних перешкод. 

Також важливо стежити за порядком на робочому місці. Одне дослідження Гарвардського університету показало, що студенти, які працювали у прибраному робочому просторі, могли стабільно виконувати свою роботу на 7,5 хвилин довше, ніж студенти, чиї столи були захаращені всіляким мотлохом. Неохайне робоче місце може «підірвати наполегливість людини у виконанні завдань». Отже, уникайте безладу, адже це потужний спосіб у боротьбі зі стресом.

3. Забудьте про багатозадачність.

Колись багатозадачність називали простим способом досягати більшого за максимально короткий час. Минуло багато часу, перш ніж люди зрозуміли, що одночасно переглядати шухляду свого столу, розмовляти по телефону і відповідати на електронну пошту, не завжди ефективно, якщо справа стосується відповідального завдання. 

Існує певний вид запаморочення, яке виникає через розщеплення фокусу. Замість того, щоб виконувати кілька справ одночасно, спробуйте альтернативну стратегію, відому як поділ на шматки. Вона передбачає розбиття вашого дня на певні відрізки часу, які треба присвятити конкретним завданням. Занесіть ці періоди у свій робочий календар і спробуйте виконати поставлене завдання за відведений для нього час. Ця стратегія допоможе уникнути складностей на роботі та знизить загальний рівень стресу.

4. Почувайтеся комфортно.

Іноді можна запрацюватися й непомітити, що вам некомфортно. Провівши кілька безсонних ночей у незручному кріслі, у вас швидко почнуться проблеми зі спиною і, що ще гірше, ви з легко будете піддаватися стресу. Навіть невеликі завади, такі як офісний шум, можуть відволікати і викликати розчарування. Робіть все можливе, щоб робоче місце було вашим святилищем.

5. Чітко ставте вимоги.

Тепер, коли ви знаєте, як досягти фізичного комфорту на роботі, треба подбати про душевну розслабленість. Це значить, що треба виробити чітке розуміння вимог вашої роботи. Якщо ви не знаєте, чого очікувати, або якщо вимоги постійно змінюються, можна опинитися на прямому шляху до емоційного вигорання. В такому випадку треба обговорити нюанси робочого процесу з вашим керівником і попросити переглянути очікування та стратегії. Це може позбавити стресу вас обох.

6. Робіть паузи.

Іноді справ так багато, що немає часу навіть поїсти. Тому ви замовлєте щось до офісу і їсте прямо перед комп’ютером – і це в кращому разі.

Науково доведено, що працівники, які щодня виходять на обід, мають більш високий рівень задоволеності роботою і, швидше за все, є активними членами своєї компанії. Соціальна взаємодія є ключовою для зниження рівня стресу.

Обід – це також чудовий час для занять спортом. Вийдіть на вулиці, пройдіться до парку – і ви помітите, наскільки простіше ви будете сприймати всілякі робочі негаразди. Фізичні навантаження запускають вивільнення ендорфінів, або “гормонів радості” в нашому мозку, тому вони є потужними ліками від стресу.

7. Уникайте конфліктів.

Заплутатися в офісній політиці легко, але оскільки міжособистісний конфлікт впливає на ваше фізичне й емоційне здоров’я. Є кілька стратегій, які допоможуть уникнути таких ситуацій:

– тримайтеся осторонь пліток; 

– утримуйтеся від обміну занадто особистих думок щодо релігії та політики;

– не захоплюйтеся надто гострими офісними жартами; 

– намагайтеся не контактувати з людьми, які вам неприємні.

Якщо конфлікту все-таки не оминути вас, навчіться правильно з нього виходити. Розвивайте навички слухання, щоб вміти подивитися на речі очима свого співрозмовника, та емоційно-інтелектуальні здібності. Це допоможе дійти компромісу і не заплямувати свою репутацію.

Джерело: entrepreneur.com

289
Переглянуло
Anonymous
Отправить
Ответ на: