8 нових правил спілкування в інтернеті 

8 нових правил спілкування в інтернеті 

Ці ідеї допоможуть зробити віртуальні зустрічі більш продуктивними, ефективними і навіть веселішими

Сьогодні ділова комунікація майже повністю перейшла у віртуальний світ. Лише подумайте, зі скількома людьми ви сьогодні говорили через відеочат, електронну пошту і месенджери. Ми використовуємо ці інтрументи щодня, але ніхто достеменно не знає, як треба спілкуватися в мережі, щоб ця комунікація була ефективною та приносила вигідні угоди, приводила надійних партнерів та збільшувала доходи компанії.

Завдяки інтернету ми можемо спілкуватися будь-де і будь-коли з людьми, які знаходяться на іншій частині планети на планеті. Однак така доступність часом спричиняє непродуктивні й іноді нудні розмови. Гірше за це може бути лише віртуальне спілкування, яке призводять до непорозумінь, оскільки вони позбавляють нас емоційних знань, які допомагають нам зрозуміти контекст. Про це пише топовий американський теоретик комунікацій і коуч Нік Морган у своїй новій книзі “Ви мене чуєте?” Як зв’язатися з людьми у віртуальному світі”.

У своїй роботі Морган звертається до помилок, яких ми припускаємось під час спілкування, та пропонує стратегії, які зроблять будь-яку комунікацію більш ефективною. Нижче кілька тез Моргана, які можна розглядати як нові правила спілкування у віртуальному світі.

1. Визначте емоційну “температуру” спільноти.

Почніть віртуальну розмову з емодзі, щоб окреслити ваш емоційний стан на початку спілкування. Переконайтеся, що вся команда однаково розуміє цей символ. Це дасть змогу оцінити емоційний стан вашої спільноти і краще зрозуміти слова та дії її членів.

2. Самовиражайтеся.

Не шкодуйте зусиль на те, щоб бути максимально щирим і однозначним у своїх намірах і потребах. Через те, що люди в Інтернеті зазвичай менш задоволені своїм життям, потрібно стежити за тим, щоб ваш співрозмовник розумів вас правильно.

3. Призначте відповідального для регулярних зустрічей.

В інтернеті людям важко зрозуміти один одного без віртуального еквівалента мови тіла. Вам потрібен фахівець, який буде стежити за тим, про що і як говорить у мережі кожен співробітник.

4. Встановіть регламент для зустрічей.

Ви коли-небудь ставили вимикали звук під час ділового дзвінка, щоб голосно сьорбнути чаю чи з’їсти сендвіч? Аби не поцуплювати час ні в себе, ні у ваших партнерів, визначіть точно, скільки триватиме ваша онлайн-зустріч. Це допоможе зробити розмову більш продуктивною і короткою.

5. Діліться “неробочими” моментами.

В будь-якій діловій комунікації має бути місце для оффтопів. Вони допомагають встановити емоційний зв’язкок з партнерами і заробити їхню довіру. Зніміть відео, як вітаєте вашого співробітника з днем народження чи розкажіть про свої плани для майбутнього корпоративу.

6. Давайте іншим можливість проявити себе.

Нехай кожен учасник вашої команди матиме бодай хвилину на те, щоб висловити свої доповнення чи зауваження. Це дасть змогу почути цінні думки, які часто залишаються неозвученими, а також залучить більшу кількість фахівців до ведення переговорів.

7. Робіть перерви.

Під час конференц-дзвінків, які тривають більше півгодини, треба робити паузи, бажано кожні 10 хвилин. Такі перерви дадуть учасникам комунікації “перезавантажитись” і включитися в розмову з новими силами та ідеями.

8. Не надсилайте важливі листи в останню хвилину.

Відправити мейл з 25-30 обов’язковими пунктами для виконання за 10 хвилин до початку зустрічі – не надто хороша ідея. Це говорить про те, що ви не турбуєтесь про час та емоційну складову переговорів. Попіклуйтеся про те, щоб надіслати такий лист хоча б за день до зустрічі.

Джерело: 99u

319
Переглянуло
Anonymous
Отправить
Ответ на: