Чому виконання важливіше за стратегію (підказка для лідерів)

Чому виконання важливіше за стратегію (підказка для лідерів)

Хороші ідеї – це лише половина справи. Стратегія нічого не значить, якщо ви не виконуєте

Що, на вашу думку, грає важливішу роль: обґрунтована стратегія бізнесу чи ідеальне виконання? Для деяких лідерів цей вибір може виявитись дуже простим, однак інші будуть ламати над цим питанням голову. І справді, дилема не з легких, оскільки є безліч точок зору і кожна з них має потенціал для досягнення результатів.

Можна заперечити обидва варіанти, адже часом хороша стратегія витрачається на невдале виконання, а відмінне виконання не може реанімувати “мертву” стратегію. Однак правда полягає в тому, що орієнтація на розподіл свого часу порівну між стратегією та виконанням не тільки неефективна, а й з’їдає занадто багато часу.

Більшість лідерів обирають стратегію через відчуття, що виконання є складнішим. Однак Стів Джобс свого часу сказав: “Для мене ідеї нічого не варті, якщо вони не будуть реалізовані… Виконання варте мільйонів”. Навіть якщо ви розробляєте геніальну стратегію, вона буде марною, якщо вона ніколи не буде повністю реалізована. Тому, хоча інші лідери непропорційно орієнтовані на генерування ідей, врахуйте ці три пропозиції щодо отримання конкурентної переваги.

Розвійте міф про “ідеальну стратегію”.

Подібно до “жити довго і щасливо” ідеальна бізнес-стратегія – це романтизована концепція. Озвучена вголос стратегія повинна трансформуватися і вдосконалюватися під час впровадження, тож якщо вона ідеальна, це лише тому, що її сформував процес виконання. Насправді, деякі керівники вважають за краще не обговорювати свої сміливі ініціативи, доки вони не не закінчать розробку. Оскільки стратегія має прямий вплив на виконання, вони розуміють, що їх плани набудуть різних форм до того, доки досягнуть ідеалу. Почніть з виконання, а згодом визначте свою стратегію. Ви не хочете бути лідером, який завищує лише недооцінку.

Зрозумійте, що лідер – це більше, ніж креативник.

Так сталося, що поняття “лідер” і “креативник” стали синонімічними. Лідери Кремнієвої долини люблять будувати свої історії успіху на основі своїх ідей, але справжні креативники не виставляють себе на показ. Рідко лідери, які прикидаються креативниками, насправді є тими, хто створюють тренди. Вони лише є обличчям компанії та мають завдання відстоювати інтереси і філософію бренду.

Усвідомте, що слабші стратегії можуть бути більш ефективними.

Це те, що ви повинні зарубати собі на носі, якщо ви вважаєте, що стратегія важливіша за виконання, навіть та, що близька до досконалої. Такий тип планування може вимагати тижнів, якщо не місяців, вашого часу. Так ви ризикуєте перепланувати та перешкодити виконанню. Невдала реалізація часто є результатом планування заради планування, а не планування з урахуванням виконання. Якщо ви вважаєте, що у вас вже є досконала стратегія, ви ніколи не побачите необхідності повертатися назад і переглядати її, тільки-но ви почнете працювати над більшими цілями.

Тож замість того, щоб ризикувати даремно витраченим часом і невдалим виконанням, подумайте про більш розмірене планування, яке дозволить створити міцну стратегію за коротший термін з мінімальним обдумуванням. Визначення пріоритетних завдань вимагає, щоб ви думали про свою бізнес-стратегію як про живий організм. Тоюто ви будете постійно аналізувати, робити оновлення залежно від того, як все відбувається в режимі реального часу. Іншими словами, ви зможете керувати процесом з кращими результатами.

Якщо ідеї –  це насіння, подумайте про виконання як про воду. Без води насіння ніколи не виросте. Отже, якою б блискучою не здавалась ваша ідея, гарантувати зростання вашого бізнесу може лише якісне і продумане виконання.

Джерело: entrepreneur.com

 

106
Переглянуло
Anonymous
Отправить
Ответ на: