Шаблон розміщення вакансій в проєктах Humans

Створіть вакансію, яка буду зачаровувати ваших майбутніх працівників. Пам’ятайте, кожна така вакансія повинна працювати позитивно на імідж вашої компанії та являтися одним з елементів в PR стратегії. Забудьте про сухі шаблонні тексти, та починайте створювати справжні шедеври, які будуть закохувати ваших майбутніх працівників з першого погляду.

Ми знаємо, наскільки трудомістким є процес пошуку потрібного кандидата. Адмініструючи найбільшу групу вакансій в Україні, ми хочемо поділитися досвідом і пропонуємо вам, використовувати шаблон. Ви можете сміливо копіювати структуру і застосовувати для своїх вакансій. Це допоможе вам набрати більше відгуків і застрахує від блокувань на всіх наших ресурсах.

Важливо!
Шаблон містить структуровані дані, робить вакансію зрозумілою, допомагає швидко знаходити необхідну інформацію, але не являється гарантією успішного найму. Багато в чому ефективність вакансії залежить від вмісту та умов, які ви пропонуєте.

1. Заголовок вакансії

Заголовок, повинен містити важливу інформацію і давати максимальне уявлення при швидкому перегляді серед багатьох вакансій. Включіть в заголовок назву компанії, посаду та приблизний рівень заробітної плати. Використовуйте тире і лапки, щоб поліпшити читаність заголовка вакансії.

«Назва компанії» - «Посада» (min ЗП - max ЗП грн)

Коректний приклад:

  • «Humans – Project Manager (20 000 – 30 000 грн)»
  • «Humans – Менеджер проекту (20 000 – 30 000 грн)»

Некоректний приклад:

  • «Наша велика міжнародна компанія в пошуках співробітника мрії»
  • «Компанія Global Sevice Soltuions яка працює 10 років у сфері обслуговування клієнтів, оголошує про відкриття вакансії на позицію менеджер проєктів.»

2. Короткий зміст вакансії, з маркуванням

Рекомендуємо розміщувати в першому абзаці оголошення, короткий зміст вакансії, використовуючи «зірочки *» в якості маркерів. Даний блок, ефективно працює при розміщенні вакансій в соціальних мережах та месенджерах, де відсутні допоміжні фільтри та категорії.

* Компанія: «Назва компанії»
* Посада: «Назва компанії»
* Сфера діяльності: «Назва сфери діяльності»
* Зайнятість: «Повна» або «Часткова»
* Тип роботи: «Робота в офісі» або «Дистанційна робота»
* Графік: «4/3, 5/2, з 9:00 до 18:00»
* Адреса: «Місто, вулиця, будинок ...»
* ЗП: (min - max)

Маркування у вигляді зірочок, також застосовується в розмітці Markdown. Така розмітка дає змогу максимально швидко розміщувати оголошення в різних каналах, та структурувати інформацію.

3. Емоційний вступ та заклик діяти.

«Власний довільний заголовок»

Приверніть увагу майбутніх працівників цікавим, емоційним та живим текстом. На деяких наших ресурсах, емоційний вступ йде відразу ж після заголовку. Не потрібно використовувати даний абзац для опису своєї компанії. Для цього існує спеціальний блок в кінці оголошення.

4. Опишіть ідеального кандидата

«Ти нам підходиш, якщо:»

Перерахуйте характеристики та навички, які ви хочете отримати від ідеального кандидата. Зазначте якими ключовим та допоміжними компетенціями повинна володіти людина. Надайте додаткові перелік вимог, де крім попереднього досвіду та освіти будуть вказані додаткові вимоги, які відповідають потребам вашої компанії та вакансії. Використовуйте вступ або переходите до списку, використовуючи «зірочки *», в якості маркерів.

5. Перерахуйте основні обов’язки посади

«Ти будеш займатися:»

Тепер, коли ви повністю зачарували кандидата переконливою інформацією, вкажіть необхідні для цієї роботи вимоги. Як виглядатиме їхній день? З якими людьми та в якій команді вони будуть працювати? Напишіть про керівника, деякі правила та інші умови.

5. «Декілька слів про нас:» – у кожної компанії своя історія

Достатньо 3-5 речень. Хто ви, чим займаєтесь, яка місія компанії, які ваші цінності, які проблеми чи задачі вона вирішує. Даний абзац повинен допомогти прийняти рішення та підготовити до фінальних розділів. Пишіть важливу інформацію, а не копіюйте рекламний текст зі свого корпоративного сайту. Не забудьте про основні переваги компанії.

6. Напишіть що отримає працівник.

«Готові запропонувати:»

Можливо ваша компанія ще немає крутецького офісу в центрі міста, та не може запропонувати високу заробітну плату. Це нормально. Напишіть чесно, не потрібно прикрашувати вакансію та обіцяти більше, ніж ви можете дати. Чесніть, прозорість та щирість, допоможуть знайти вашу людину.

7. Можливість відгукнутися на вакансію та додаткові алгоритми

«Зв'язатися з нами:»

Залежно від вимог до кандидата, ми рекомендуємо використовувати додаткові «сходинки», перед тим, як зв’язатися з вами. Простими словами, створіть елементарну воронку, щоб отримати тільки цільові заявки. Найпростіші методи: запит на увагу або додаткові дії.

Приклад 1: (запит на увагу)

«Якщо вам не цікава наша компанія і ви хочете тимчасово відсидітися на зарплаті — відправте своє резюме на указаний email. Для тих кого справді зацікавила моя вакансія — зв’яжіться в телеграм»

Приклад 2: (додаткові дії)

«Напишіть лист на указаний email, додайте в заголовок теми прізвище, ім’я, вік та місто проживання. Якщо через декілька днів не отримаєте відповіді зателефонуйте о другій половині дня за вказаним номером телефону»

Залиште зручні канали зв’язку:

* Tel:
* Telegram:
* Facebook:
* Viber etc


  • Версія шаблону: 3.2
  • Дата оновлення: 2020.01.28
Anonymous
Отправить
Ответ на: