Як керувати своїм часом під тиском. 10 перевірених способів

Як керувати своїм часом під тиском. 10 перевірених способів

Вам коли-небудь доводилось думати про те, що було б непогано стати більш продуктивним і організованим, щоб досягти більшого? Але щойно ви починали щось для цього робити, виникало купа обставин, які гальмували всі ваші поривання стати кращим. 

Управління часом – одна з найпотрібніших навичок в сучасному світі. Завдяки ефективному тайм-менеджменту ви будете встигати значно більше, а означає, що усі показники у вашому житті суттєво підвищаться. Ви також покращуєтеся в досягненні тих, які призначаєте собі в повсякденному житті.

У цій статті ви знайдете 10 корисних і ефективних стратегій управління часом, які значно підвищить вашу продуктивність.

1. Робіть ревізію свого часу.

Щоб набути навичок управління часом, треба розібратися, на що ви витрачаєте його найбільше і що маєте в результаті. Відстежуйте всі свої справи протягом тижня і оцінюйте їх, щоб знайти сфери, які потребують вдосконалення.

Наприклад, якщо більшу частину часу ви використовуєте для непродуктивних зустрічей і завдань з низьким пріоритетом, спробуйте змінити свій порядок денний. Таким чином, ви привнесете більше користі у розпорядок дня.

Розставте пріоритети у своїх справах від найбільш важливої до несуттєвої . Найважливіші та найскладніші завдання слід завжди виконувати першими. Потім у вас буде змога розслабитися на легких справах.

2. Готуйтеся до зустрічей заздалегідь.

Йдучи на зустріч чи нараду, визначте конкретні пункти, які вам треба вирішити там. Це допоможе заощадити дорогоцінний час і приберегти продуктивність для більш важливих справ.

Крім того, поділіться розпорядком зустрічі з колегами та підлеглими. Це допоможе переконатися, що вони знають про теми, які мають порушуватися на зустрічі.

3. Ставте дедлайни.

Так, багатьох лише від одного слова “дедлайн” починає тіпати. Однак чітко визначений термін завершення справи майже завжди визначає її успіх.

Перш ніж приступити до виконання завдання, переконайтеся, що ви встановили таймер для конкретного завдання. Це дасть вам знати, скільки часу знадобиться для його завершення.

Встановлюючи часові обмеження, ви більше зосереджуєтесь на своїй роботі, і ви швидше закінчите її вчасно. Якщо ви все-таки не можете виконати завдання у визначений термін, детальніше вивчіть робочий процес. Виключте зайві перерви, щоб вчасно виконати завдання.

4. Розплануйте свій тиждень.

Робити це слід заздалегідь, в неділю попереднього тижня. Це допоможе спокійно скласти графік справ, визначити пріоритети й нічого не забути. 

Плануйте свій тиждень на неділю, щоб ви знали свої пріоритети. Складіть повноцінний план щодо призначених вам заходів, щоб ви нічого не забували.

Завершивши  завдання, позначте їх як виконані у своєму блокноті. Це дозволить вам налагодити робочий процес, і ви матимете краще уявлення скільки часу вам треба для тієї чи іншої справи.

5. Ведіть щоденник.

Візміть за правило щоранку приділяти кілька хвилин тому, щоб окреслити приблизний план на день прийдешній. Це дасть змогу знати, скільки часу ви можете витратити на кожне окреме завдання. Більше того, у вас з`явиться більше мотивації, яка дозволить краще працювати.

6. Не відволікайтесь.

Працюючи над пріоритетним завданням, переконайтеся, що на ваших гаджетах увімкнено функцію “Не турбувати”. Ви також можете перейти в автономний режим, вийшовши з усіх сайтів і соціальних мереж.

Не варто вдаватися до багатозадачності, виконуючи щось важливе. Коли ви займаєтесь кількома справами одночасно, увага розсіюється і вам важко сконцентруватися на чомусь одному.

7. Не чекайте на натхнення.

Воно може взагалі не прийти. Чекати натхнення – це марнування часу, тому бізнесмени ніколи цього не роблять, адже час – це гроші. Замість того створіть ідеальні умови для праці, тримайте свій мозок у тонусі й остерігайтеся мрій, оскільки емоції від них також витрачають ваш дорогоцінний час. 

8. Впорядкуйте своє листування.

Тримайте свою поштову скриньку в порядку, щоб в будь-який час ви могли знайти там потрібного листа чи контакт, не витрачаючи зайвого часу на пошук. Люди з захаращеною папкою “Вхідні” зазвичай пропускають важливу інформацію в той момент, коли вона їм найбільше потрібна.

Щоб організувати своє листування, слід:

  • тримати папку “Вхідні” чистою;
  • створити архів повідомлень, які є важливими, але не потребують негайних дій;
  • зберігайте файли, приєднані до повідомлень, щоб отримати доступ до них пізніше, коли це було необхідно;
  • використовувати фільтри, щоб мати можливість маркувати всі вхідні та вихідні повідомлення.

9. Користуйтеся календарем.

Мати календар на робочому столі – це хороший спосіб відстежувати майбутні зустрічі, завдання і події. Позначайте виконані завдання та виконуйте ті, що залишилися, щоб потім насолоджуватися вільним часом і розважатися.

Можна використовувати як класичний перекидний паперовий календар, так і додатки на для смартфона, в яких є чимало додаткових корисних функцій.

10. Збалансуйте своє життя.

Візьміть на себе відповідальність за свою роботу і знайдіть трохи часу для відпочинку. Дослідження показують, що розслаблений і спокійний розум працює краще, ніж той, що постійно перебуває в напружені.

Запорука розуму без стресу – збалансоване життя. Проводьте вільний час із друзями та родиною, займайтеся улюбленими справами і насолоджуйтесь життям, адже ви цього заслуговуєте.

Джерело: dumblittleman.com

153
Переглянуло
Anonymous
Отправить
Ответ на: