Як малому бізнесу наймати хороших співробітників

Як малому бізнесу наймати хороших співробітників

Уміння залучати хороші кадри до своєї компанії потребує набагато більшої майстерності, ніж просте розміщення вакансій на сайтах для пошуку роботи. Багатьом малим підприємствам складно протистояти бізнес-гігантами, які заманюють до себе найбільш талановитих новобранців. Адже в малому бізнесі, як правило, ще немає досвідчених рекрутерів, які візьмуть на себе ці обов’язки.

Однак існує кілька економічно ефективних і перевірених способів, які дадуть змогу малому бізнесу достойно конкурувати на ринку праці. Ось на яких нюансах слід зосередитись бізнесменам-початківцям:

  • спростіть кандидатам умови для подачі заявки;
  • якомога детальніше опишіть, в чому унікальність вашої компанії;
  • знайомте кандидата з членами команди під час співбесіди;
  • проводьте кожну співбесіду, тримаючи кінцеву мету в голові;
  • зробіть свою пропозицію особливою та зупиніться на людях, які зможуть доповнити ваш бізнес.

А тепер більш детально зупинимося ще на кількох напрямках, на які варто звернути увагу.

Застосовуйте нові технології

Навіть якщо у вас немає великого бюджету для програмного забезпечення, можна знайти доступні варіанти програм, розроблених спеціально для малого бізнесу. Ці технології допоможуть вам організувати і прискорити процес найму, а також вести облік та перевірку кандидатів, що дозволить не пропустити в потоці жодного достойного фахівця.  Можна відмовившись від використання електронної пошти чи таблиці Excel. Спеціальні програми здатні замінити повноцінний HR-відділ, адже ви зможете оперативно реагувати на всі запити за допомогою однієї аплікації.

Відкривайте можливості

Оскільки ви не великий конгломерат, то повинні бути більш винахідливими у своїх спробах найняти найкращих працівників. Наприклад, ваше звернення до кандидатів повинне підкреслювати наявність гнучкого графіку, прямий доступ до управління, можливість працювати віддалено та просуватися кар’єрними сходами, постійне навчання і гнучка оплачувана відпустка. Ці пункти демонструють вашу відкритість та компромісне ставлення.

Вдавайтесь до альтернативних способів 

Ще один пункт, який багато малих підприємств обходять стороною, – це зміна стратегій найму. Відвідайте коледжі у вашій місцевості, щоб познайомитись з консультантами з питань керівництва і попросити їх передати вашу інформацію перспективним молодим випускникам. Також не варто недооцінювати соціальні медіа, адже це чудовий інструмент для працевлаштування, який принесе користь не лише вам, а й багатьом людям, які шукають роботу.

Враховуйте потреби потенційних кадрів

Одна з проблем малого бізнесу – відсутність довгострокового планування, яке стосуються їх працівників. Коли представники покоління Z починають свій професійний шлях, ринок зайнятості повинен змінюватися.

Ще один дуже важливий фактор, який слід пам’ятати: покоління Z є першими справжніми «цифровими аборигенами» в суспільстві. Вони виросли з усіма технологічними інноваціями, включаючи смартфони, Інтернет і соціальні медіа, тому їхнє вони розраховують на цифрову комунікацію з потенційним роботодавцем.

Оцінюйте переваги для своєї компанії

Дивіться за межі потенціалу людей, які приходять до вас на співбесіду. Крім того, що вони мають відповідний набір професійних навичок, подумайте, як вони доповнять ваш бізнес. Дивіться далі, щоб залучити людей, які розвиватимуть ваш бізнес, а не просто виконуватимуть вказівки керівника. 

Це означає, що працівник може зробити внесок у якусь сферу вашої діяльності. Тобто його досвід, бачення, підхід, чи стратегія відкриють нові можливості для компанії. 

Джерело: talentculture.com

113
Переглянуло
Anonymous
Отправить
Ответ на: